Monday, October 10, 2011

Shin Matsudo Workshop


I am glad that my Mele 'O Lana'i choreography was done yesterday. My students are all confused but I know they can make it.I was so happy and glad to make this day holiday for my own private time.
昨日のレッスンにメレオラナイの踊りのふりを終了しました。生徒達はちょっと混乱しましたけど、今度レッスンに皆さんが頑張るので、出来ると思います。私も変更のお休みは有ったらから頭もクリアになって踊りも考えられます。良かったです!

I attended  Mevina's 2 Workshops Tahitian. Glad that its not Otea.
We had a nice time even though it far to go there but worth to take two lessons.
Add caption

I felt bit hungry in the second workshop and my head is not working well.we had a nice quick Ramen for dinner after the lesson and everybody were hungry too.
メヴィナさんのタヒチアンのワークショップに行きました。
遠いですけども2曲習うのは満足です、そこに行く価値がある。オテアではないので良かったです。
踊りながらお腹がペコペコでした。頭の覚える力は下がりました。終わったら食事のお話したら皆さんも同じペコペコです。近くのラーメン屋さんに見つけましたので、あそこで、いっぱい食べました。


We arrived home after midnight and it really a long day!
See tomorrow and hope everybody had a wonderful holiday!
家に夜中に帰りました。良い日でした。
アフイホウ!

No comments:

Post a Comment